Reglerne for at deltage i Den Store Burgerdyst er simple!

Følg @likemeatnordic og @madmedmedfoelelse på Instagram, og #tag dit bedste billede af en ren plantebaseret burger med #denstoreburgerdyst så er du med. Nemt, ikk’?!

Hovedpræmie
Kæmpe pakke med lækkerier fra LikeMeat Nordic – der trækkes 2 vindere

Øvrige præmier:
2 x gavekurv fyldt med veganske lækkerier fra Nutty Vegan. Hver kurv har en værdi af kr. 500,00

Gavekort til Gaia Madservice på kr. 500,00

Kasse med blandede produkter fra Planteslagterne til en værdi af kr. 200,00

Lækre, håndlavede flødeboller fra Glean til en værdi af kr. 100,00

Du kan følge de øvrige sponsorer her: @Nuttyvegandk – @gaiamadservice – @planteslagterne – @glean.dk

Konkurrencen er ikke købsbetinget, og kører frem til og med 30.april kl. 23:59 hvorefter vinderne trækkes af en repræsentant fra hhv. Danmarks Veganske Forening og LikeMeat Nordic.

Der findes 2 vindere af hovedpræmien, samt i alt 5 vindere af lækre præmier fra hhv. Nutty Vegan, Glean, Gaia Madservice og Planteslagterne.

Konkurrencen er ikke købsbetinget, og præmierne kan ikke ombyttes til kontanter. Vinderne offentliggøres her på siden ugen efter at de er trukket. Vinderne vil blive kontaktet direkte, og har 7 dage til at svare, ellers trækkes en ny vinder. Bemærk at præmier fra Planteslagterne og Glean skal afhentes i Københavns-området.